IMG_6267.jpeg
Kızlar oğlum 5 aylık, 1 aylık dan beri yanakları sürekli böyle dışarı atıyor. Doktor krem verdi ama ağır bi krem daktodor bitek onu sürünce geçiyor. Ama dediğim gibi ağır sürme diyor şimdi de, bir sürü nemlendirici krem aldım ve hiç biri iyi gelmiyor. Böyle bişey yaşayan varmı ya? Bioderma, la roche posey, mustela kullandım atopik cilt için ama iyi gelmedi