Kubraegir Betmuncur Benim pekmez tavsiyem tok ama üzerine Bi kaç damlada limon sıkarsanız değeri dahada yükselir, bunun dışında soğuk sıkım olması önemli 😌
Yaseminkokusu Kaynatılarak yapılan pekmezlerde kanserojen bi madde oluşuyo. O yüzden soğuk sıkım kullanılmalı. İnternette araştırmalar var görürsünüz.
Zera Zeynepyavuz Ne yazik ki arastirmalar kendi yaptiginiz uzun sure kaynatilarak yapilan pekmezlerin zehir oldugunu savunuyor. Cunku cook uzun sure isiya maruz kaliyor ve meyve artik yaniyor. Bundan sebep soguk sıkım ya da pekmez ozu tercih edilmeli.
Zeynepyavuz Zera meyve uzun süre kaynatılmıyor . Kaynatılıp suyu alınıyor . Suyu az ateşte pişiyor . Valla yıllardır bütün memleket yiyor kimseye bişey olmadı aksine dikkat edersiniz yapılan yöredeki insanlar fazlasıyla sağlıklı 👍