Kızlar biliyorsunuz ki benim bir oğlum vefat etti, ben uzun zamandan beri onun yanına gidemedim kızım da dokuz aylık şu an eşimin içinden gelmişken kardeşiyle tanıştıralım dedi o an kabul ettim gittim ziyaret ettik kızımı abisiyle tanıştırdık yani kızım göremedi ama abisi kardeşini gördü. Yani zaten iki kardeşin bu şekilde tanışmasını istemezdim hayat işte ama bilmiyorum sonradan keşke kızımı götürmeseydim dedim bebeklerin kabir ziyareti yapması yanlış mı acaba. Bı bılgım yok bu konuda yani kızımı abisiyle tanıştırmak tabii ki kötü hissettirmedi iyi ki yapmışım zaten öyle bir düşüncem vardı ama anlatamıyorum anlamışsınızdır hani kızımı mezarlığa götürmek bana kötü hissettirdi gittigım zaman normalde ben oğlumla konuşurdum ederdim ama dua ederken bıle duaları karıştırdım bı tuaf oldum kelımeler çıkmadı ağzımdan sadece kızımı alıp çıkmak ıstedım ordan kızımı orada tutmak istemedim hemen geri çıktık kötü hissettim yani umarım anlatabilmişimdir. Oğlumu çok seviyorum gerçekten hala çok özlüyorum ama bir andan azabı çektim yani o da benim çocuğum ama o mezarlık benden bir parçamı aldı kızımla gitme fikri bana iyi gelmedi açıkçası korktum bir an gözüme o anki sahneler geldi yine zaten kaybetme korkusuyla yaşayan bir insanım çok vicdan azabı çekiyorum büyükler boş boş konuşuyor tövbe tövbe ya kadere benzer yok şöyle olur niye götürdün ya diye