zeyno_3 Sezeryan olalı 15 gün oldu ameliyat yeri bazen ağrıyor ve pıhtı şeklinde kanamam başlıyor bu normal mi sizce yaşayan oldu mu
Pinrrr zeyno_3 normal cnm daha kırk gün benim kanamam oldu ağrı sızı elbet olucak zamanla azalır ve geçer merak etme ilk adetlerinde bol kanamalı olur
rukiye23_ Benimde 2 ay önce sezeryan oldum 30 gün kanamam vardi 2 hafta olmadim 2 gün tekrar gördüm sonra görmedim düzensiz oldum ilk defa