Hiilyuss ben memnunum müsait olursam 6 ayda 1, olmadı senede 1 koltukları yıkıyorum. çok kirlenmeden güzelce temizleniyor. eşim araba koltuklarını yıkıyor. şimdi yenidoğan bebeğim var halıya kaka sıçrattı birkaç kere hemen temizledik hoşuma gitti. çocuklu evde iyi iş görür bence sürekli dökülen bir şeyler olacak illaki