3300 doğmuştu hastane çıkışında 2.günde 3 e düştü. Sonra her ay 1 kg aldı 3.ayda 6 kg idi. 2.aydan sonra Aptamil ile destekledim bende, sütüm vardı ama besleyici değildi bence, 3.ay civarında sütüm azalmaya başladı ama zorla emzirmeye devam ettim. Şimdi 8,5 aylık sütüm hala yetiyor ek gıda da var artık mamaya ihtiyacım yok ama yine de alıyorum irmik vs yaparken su yerine daha besleyici olsun diye mama ile pişiriyorum. 8 ay kontrolünde de 8800 çıktı. Ama boyu uzun hep 90 percentilde gidiyor kilo da 50 lerde. O yüzden tombul bile durmuyor baksan normal bir bebek. Aptamil pronutra yada prosyneo değil ama normal aptamil içti ve bize hiç gaz yapmadı