Kızlar bebeğim 10 ay 11 günlük şu sıralar mama içmek istemiyor (anne sütü yok). Kahvaltı istiyor kahvaltı yapıyor birkaç saat sonra acıkınca mama hazırliyorum 10-20 CC içip birakiyor. Geceleri daha çok içiyor.Mamayi birakmayw mi çalışıyor ki anlamadım daha çok erken değil mi biraz daha içsin istiyorum. Yemek vermiym öyle içsin diyorum öyle de son raddeye gelene dek içmiyor. Bu aydaki bebeği olanlar sizde durumlar nasıl