Zaman0686 evet videolarını çekip doktora gösterdim çocuk nörolojisine yönlendirdi , gittik işte eeg istedi birde tahlil . Hepsine baktırdık şükür nöbet vs gibi bir şey yok dedi sadece b12 değeri aşırı aşırı düşük bu da sebep olabilir dedi . Annenin düşükse etkiliyormuş ki benimde çok düşük. B12 iğneleri var onu yazdı ama yarısını ben yarısını kızım içecek şeklinde , içerisinde beş tane var her hafta birer tane kullan dedi. Bitince tahlil verin dedi düşükse halen devam edin dedi . Sizinde sadece emzirirken mi oluyor? Bizim öyleydi sadece yarı uykulu emzirirken oluyordu şükür bir şey çıkmadı