kayrasehr Benim bebeğim 5.5 aylık kendim ekran oldum 😅 Bi de ek gıdaya geçtik onu bile koştur koştur mutfağa git gel yapıyorum. Akşama kadar mutfakta bi tabak bile kaldıramıyorum. Bazen bi lokma bişey yemeden akşam oluyor. Seçeneklerimiz ana kucağı, oyun halısı, oyuncaklar ya da işim bitene kadar ağlama. Televizyon açıp bırakmak hiçbir zaman seçeneğim olmadı öyle olunca da hiç bunu yapmadım. Şöyle düşünüyorum “benim en önemli işim bebeğim ve geri kalan her iş ertelenebilir”. Ekran için daha çok çok çok küçükler bence.