İlaç kullanaanız da kullanmasanızda kendi geçmesi gerekn zamanda geçicektir gribiniz çünkü alerji vs değil viral enfeksiyon bence ilaç kullanmayın maskeyle devam edin bol sarımsak soğan kemik haşlama yiyebiliyorsanız kelle paça bunlar sizi ayakta tutar ben hep o şekilde atlattım normaldede hiç ilaç kullanmam. Bebeğime sadece burun akıntısı geçmişti maskeye rağmen serum fizyolojikle burnunu yıkayarak geçirmiştik onuda korkmayın rahat olun böyle stres yaparak daha fazla yorgun düşersiniz evi bolca havalandırın hatta bebekle yürüyüşe çıkın haliniz varsa bolca duş alın bebeği de yıkayın her gün :)