Merhaba arkadaşlar dün sabah saatlerinde 3 kez fışkırarak kusmuştu ve emme isteği çok azalmıştı. Akşama doğru ateş ve sabaha kadar ateşten sonra bugün doktora gittim. Çocuk bebek grupları arasında acayip covid varmış ve şüphelendi test yaptık sonuç pozitif.. düzenli ateş düşürücü dışında yapılacak bir şey de yokmuş ama 2 güne ateş geçer dedi inşallah.. çok dikkatli olun bu pis salgın hepimize uğrayabilir😔