Kızlar merhaba emziren bir anne olarak hasta oldum oğlum bes bucuk aylık ve sadece emiykr bir an önce atlatmam gerek bu durumu yasayan varmı kullandıgımız ilaçlar kısıtlı oldugu ıcın bir türlü toparlayamıyorum önce ateşle başladı şimdi de geibe döndğ tüm vucudum agrıyor