Bence illa çok yakın olmanıza gerek yok, karşılık vermek için küçük ve samimi birşey götürmen yeterli olur. Mesela kek, börek yada hafta sonu yapıcağınız pidelerden bir tabak çok daha uygun olur. Hem mahcubiyetin geçer hemde ‘bizde size değer veriyoruz’ mesajı vermiş olursun 😊