nadidelifora Prensesannesi___ yıkayıp temizliyoruz. Bir gece mutfak tezgahında tutuyorum. Böylece biber biraz yumuşuyor ki poşetlere koyunca kırılma olmuyor. Sonra atıyorum işte dolaba 🌸
esnur54 Benim annem yıkamış içini boşaltmış o şekilde koymuştu. Şimdi doğum yaptım evde yemek yapamazsam diye bu sefer iç harcıyla doldurmuş buzdolabı poşetine koymuş o şekilde de buzluğa atmıştı. Çıkarıp sadece pişirmesi kalıyor bana da