Kızlar 7 haftalık hamileyim. Önceki günlerde mide bulantım vardı ama birkaç gündür hiç hissetmiyorum. Gebelikte bu normal mi? Kafama çok taktıgımı fark ediyorum. Geçen hafta güzel bir ultrasonumuz oldu kalp atışı belliydi çok şükür. Ama Belirtlilerin böyle gelip gitmesi beni endişelendiriyor. 😔