sessi selmagokk normaldir diye düşünüyorum fazla yediğini kusuyor her bebek kusar ama fışkırır tarzda kusar ve kilo alamazsa doktor görmeli
pnarglg selmagokk hemen yatırma canım dik tut normaldir kusması benim bebeğimde öyleydi yenidoğan zamanlarında kusuyordu hemen
JanJan_ selmagokk ilk üç ay hemen hemen bizde de vardı hele bir aylıkken bir iki kere fena kusmuştu korkmuştum ben de sizin gibi ama sürekli fışkırarak kusmuyorsa korkmayın normal fazlasını çıkarıyordur
hamidesmz Benim bebeğim de sürekli kusuyordu . Sanırsam fazla yediği için fazlasını atıyor ve reflüsü de olabilir . Kusma gaz ile birlikte atılıyorsa fazlası yatarken fışkırarak oluyorsa reflü diye biliyorum ben.
selmagokk hamidesmz gaz ile canım sürekli kakasınıda yapıyor gazlıda bir bebek dedim acaba üşütüyormu açıkçası
selmagokk sessi yok canım şükür o şekilde deil genelde yatağa sırt üstü koydugumda oluyor fışkırarak değil ama
hamidesmz selmagokk bana da midesini üşütüyordur demişlerdi ama bebeğin vücut sıcaklığı iyiyse neden midesini üşütsün ki . Herkes bir şey diyor insana evhamlı yapıyorlar günün sonunda . Bana da doktor kilo alımı iyiyse kusması sorun değil demişti.
sessi selmagokk bana doktorum emzirince hemen yatırma demişti yarım saat kadar dike yakın pozisyonda tut kucağında demişti 5. Haftadan sonra normal kusar bebekler
selmagokk hamidesmz çok şükür iyi kilo durumu evet herkes bir şey diyor inanmak istemesemde aklımın bir köşesinde duruyor işte genelde zaten karnından aşşasını battaniye sarıyorum öyle tutuyorum ayakları vs sıcakta oluyor da bilemedim işte
esnur54 Emzirdikten sonra bir müddet mutlaka dik pozisyonda tutun(10-15dk) hemen yatırmayın içtiği süt yerleşsin mideye.
pnarglg selmagokk valla 8aylık olcak hala dikkat ediyorum 5.aydan sonra sanırım iyiye gitti ama hala yedikten sonra öne falan çok eğilip karnına baskı yaptı mı kusuyor biraz