Anonim01
Kardeşi olduğunda ailesine karşı hayırsız, kötü veya hasta (engelli) bir insan olmayacağının garantisi var mı ?
Yok.
O yüzden sırf “kardeşi olsun” diye bir düşünce ile çocuk yapmak çok saçma.
Dünya çok kötü bir yere doğru gidiyor. 1 çocuk bile bu zamanda büyük bir karar iken 2 çocuk (“bence”) biraz lükstür.
Çevrede çok fazla “ah keşke hiç doğurmasaydım, tek çocuğum varken ne kadar hayatım güzeldi, çocuklarım hayırsızlar boşuna emek vermişim boşuna doğurmuşum..” gibi söylemlere denk geldim.
Kardeşi olmayan çocuklar yalnız değillerdir.
Karar sizin. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.