Kızlar ben hamileyim bu doğumda tüplerimi bağlatmak istiyorum ama çevrem daha 30 yaşında bile değilsin sacmalama diyor ben 2 çocuk yeter zaten fazlasında gözüm yok diyorum bide sezeryanlıyım zaten ama işte sezeryandan artı fazla ücret alıyorlar mı onu merak ediyorum özelde doğum yapacagım