Biz de geçen hafta yaptırdık. Ateş olmadı çok şükür. Sadece boyunları, bacakları falan sıcaktı. Aşıdan hemen sonra emzirdim kenarda sağlık ocağında, ağlamasıda uzun sürmedi böylece. Bol bol emzirin sıvı kaybı olmaması için. İnşallah rahat geçer sizinde.