baharlivaa Kızlar sezeryan yapalı 5 ay oldu inanılmaz sırt ağrısı yaşıyorum hergün yataktan kalkarken tutulmuş şekilde uyanıyorum bunu yaşayan varmı
janssu baharlivaa Osteocare gibi kemik gelisimine katkisi olan takviyeler kullanmamiz gerekiyor. Vucut dogum sonrasi emzirme vs ile kemik kütlesinin %20’sini kaybediyor. Kalsiyum destegi olmadan magnezyum kullanmadan agrilarla bas edemezsiniz. Tüm takviyelerinizi dogum sonrasi da almaya devam ediyor musunuz?
Mariposa baharlivaa evet ne yazikki sirt agrilari oluyor ben korse kullandiktan sonra azalmisti agrilarim . Kullanmiyorsaniz tavsiye ederim
baharlivaa beybitolat beybitolat ay burdan araştırdım da az önce Allah korusun doğuma bağlı kemik erimesi omurilik kırığı yazmış bir çok kişi de olmuş beş ay oldu benim de çok ağrım var inşallah öyle bir şey değildir çok korktum sizin nasıldı ağrınız acaba
beybitolat baharlivaa aaaa ciddi misin? Allah korusun. Benim hala ağrıyo. Mesela oğlumu bi 5-10 dk kucağımda tutunca bile o iğne yerimde çok ciddi ağrı oluyo
hasanoglu Oğlum 9.5 aylık her sabah her yerim tutulmuş bir şekilde kalkıyorum sırtımı gün içersinde dinlendirmem gerekiyor. Sert düz zemine sırt üstü uzanıp öyle rahatlıyorum bazen sırt ağrım yüzünden ağlıyorum o kadar sık ve acı bir ağrı🥲
hasanoglu Omurgamın hepsi ağrıyor benim hem sezeryan hem 9 kilo bebişimi her gün inidirip kaldırmam ev işleri derlen ağrım oluyor dinlenemiyorum ki 🙃
baharlivaa hasanoglu inşallah en kısa zamanda geçer bu sıkıntılarımız ben omurilik kırığı kemik erimesi gibi bişeye denk geldim az önce panik panik maf oldum kaburgam da ağrıyor sırtım zaten yataktan kalkarken bile doğrulmuyor
seros3535 baharlivaa Evet yanma batma ağrı berbat belim resmen tutulmuş iki büklüm oluyorum yürürken nefesim kesiliyor hamileliğimde bukadar çekmemiştim oda iğneden kaynaklı diye düşünüyorum çünkü epidural iğnesini 3 . Cü denemede yapabilmişlerdi çok zorlandılar
baharlivaa seros3535 ay benimde öyle işte inşallah geçer bunlar ben ortapediye randevu aldım yarına bakalım
seros3535 baharlivaa Ben aldım mra sokcaklardı bende de panik atak var kapalı alanlarda kriz geçiriyorum giremedim iğne yapalım dediler istemedim açık mr arıyorum
baharlivaa janssu hayır magnımore plas kullanıyorum bir süredir ne kadar faydalı şüpheli dayanamıyorum bütün enerjim gitti bu sırt ağrılarından zaten bu ara anksiyete panikatak ile bi savaşım var lohusa depresyonunu saymadım bile üzerine de bu kaburda sırtt ağrısı tam oldu ☺️
seros3535 baharlivaa Sorma çok berbat kalbim yerinden çıkıcakmış gibi oluyorum nefes alamıyorum kalbim ağrıyor
seros3535 baharlivaa Aynı şeyleri yaşıyoruz sanki benden bahsediyor gibisiniz şu an Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏