Hamaktan park beşşiğine geçiş yapan var mı nasıl yaptınız çok merak ediyorum. Benim bebi sallanmadan uyumaz. Park beşşiği de sallaniyor ama onun sallanma etkisini pek begenmedi 😀
Hamakta uyandığı zaman iki sallasam gözünü kapatıyor hemen. Ama yatağında öyle değil 🙄