Ben ilk iki gün cisin var mı diye toplasan 2-3 kez sormusumdur.
19 aylıkken eğitim vermeye çalıştım sorsam da altına yapardı yani evet demezdi. Yaptıktan sonra söylerdi.
24 aylıkken tekrar denemek istedim ama cisin var mı diye sormadım hiç. Teklif ettim sadece. Çünkü varsa bile var demiyor ilk günler. Neyse 2 gün boyunca altına da yaptı, tuvalete de yaptı. Tuvalete yaptığı zaman çok ovdum meraklandi yapmayaa. 3. Gün artık söylemeye basladii . Yani kisacaaa sürekli visin var mı diye sormayın. Bı saat mi geçti hadii tuvalete gidiyorum ben çişini yapcam diyin veya ben bı oyuncagini getirirdim cisi gelmiş diye. Önce oyuncağı oturtur kaldirir. Sonra sıra sende derdimm çok işe yaradii