Sare_nuhaninannesi_05 perla_ hayırlısı olsun canım İnşallah doktorum kıza benzettim Ama Bu haftalarda yanılma olabilir zaten henüz gebelik cinsiyeti için çok erken dedi 2 gün sonra bile değişir dedim ben kız hissediyorum ama hakkımda hayırlısı olsun
Sare_nuhaninannesi_05 perla_ Kesinlikle öyle önceliğimiz sağlık sağlıklı olsun da gerisi önemli değil elinde sonunda kendini gösterecek benim kızım kendine 19 haftada gösterdi mesela 🥹
Sare_nuhaninannesi_05 ckader yaa🥹 hep kız dediler bir kızım var tabikide sağlık önemli kız olsa da canı sağolsun evladım ama herkes bir kızı bir oğlu olsun ister