minelmom Bir ruj rengi bile sağlıktan fazla konuşuluyor burada burayı ben annelerden fikir almak deneyim paylaşmak için kullanılan bir platform sanıyordum sandığımla kaldım bir ruj rengi bı cilvelesme daha çok etkileşim alıyor burada sağlık soruyorum aynı sorunu yaşayan varmı diye kimse oralı olmuyor yazık….
Ogulluana minelmom sağlık konusunda herkesin bilgisi olmayabilir. Mesela sizin sorununuz hakkında en ufak bir bilgim yok
usenmedimyaptimbirvelet minelmom burda sağlıkla alakalı post açsam ki açtım da o kadar yorum almadı. Normal postlarım daha çok yorum alıyor. Çünkü burda herkes doktor değil ki bizlere teşhisi tam koyacak. Veya herkes bizlerin sağlık sorununu yaşayacak. Burda millet çocuğunu uyutup günün yorgunluğunu atmak için giriyor.ruj rengide genel bir konu tüm kadınların ilgisini çeken eğlenceli bi konu olduğu için yorum almıştır. Yani buna isyan etmeye gerek yok. Hastanelerde doktorlarda aramalıyız çözümü. Geçmiş olsun sizlerede
aura_meselesi_bu_sekerim minelmom yumurtalik ile ilgili genelde kadin doguma gidilir ya o yuzden mi acaba? Olagan seylere herkesin bi fkri bir yorumu olabilir ama SAGLİK bu
mamacitaa_ minelmom ruj rengini filan bilmem de ama sizin postlara da baktım hiç bilgim yok. Bunun en mantıklı yolu bir kadın doğumcuya gitmek olmalı.
minelmom usenmedimyaptimbirvelet teşekkür ederim ama ben benimle aynı şeyi yaşayan var mı diye soruyorum doktora gittim zaten teşhis alıp geldim
ayaznannesi usenmedimyaptimbirvelet hepimizin aynı konu hakkında bilgisi olmayabilir. mesela ben sorunuza denk geldim ama bilgim olmadığı için bir şey yazmadım. ruj konusunda ise uygulamadaki her kadının fikri/bilgisi vardır. ikisini kıyaslamak yanlış. belliki sizinle aynı sorunu yaşayan fazla kadın yok burda o yüzden yazan olmamış
minelmom aura_meselesi_bu_sekerim ben zaten benimle aynı olan var mı diye soruyorum fikir almak için değil BENİMLE AYNI ŞEYLERİ YAŞAYAN VARSA NE YAPTI NASİL BEBEK SAHİBİ OLDU YADA OLABİLDİ Mİ DİYE
dr_oetker Sorduğunuz soruyu happy mom da sorarsanız daha cok yanıt ve muhatap bulursunuz çünkü burası çoğunlukla çocuk sahibi olan annelerden olusuyor. Happy momda hamile kalmak isteyen çok kişi var.
gizememre minelmom Merhaba canım annemiz , Sağlık söz konusu olduğunda her kullanıcının bilgisi olmayıp yanlış yönlendirme yapmak istemeyebilir. Sağlık postlarında cevapsız kaldıysanız yorum yaparak postunuzu üste taşıyabilirsiniz. Anlik olarak birçok post açıldığı için postlarınız alt sıralara düşmektedir. Iyi forumlar 🌸
momas minelmom sizin sorduğunuz soru hakkında herkes bilgi sahibi olmayabilir yoksa neden yazmasınlar. Ya da sorunuz aşağı indiği için gözükmüyordur çok fazla post açılıyor haliyle sizinki aşağı iniyordur. Yani sitem edilecek bi durum yok ki burası sadece sağlık ya da çocukla ilgili bi yer değil evet adı kids ama annelerin gün ortası yeri de var alışveriş bakım başlığı da var yani hayata dair herşey var.
minelmom momas bende benimle aynı şeyi yaşayan varsa deneyimini almak istediğim için yorum almayınca da sitemlendim işte
[silindi] Bilgim olmayan konularda üste çıksın diye yorum yapıyorum denk gelince. Onun haricinde sağlık konusunda yanlış yönlendirme yapmak istemez kimse geçmiş olsun 🙏🏻❤️
ummukerem minelmom doktorunuz rujunuzun rengini konuşup hastalığınızı konuşmasa bu konuda isyan etmekte haklısınız ama burası sağlık platformu değil çoğumuz da aynı kadın hastalıklarını geçirmiyoruz. Zaten doktorunuz size gerekli bilgilendirmeyi yapması gerekir burdan umudunuz nedir?
minelmom ummukerem buradan umudum benimle aynı şeyi yaşayan varsa dertleşmek fikirlesmek falan anlatabildim mi
Orenda_ minelmom Sağlıkla ilgili konulara şahsi söyleyim çok fazla müdahale etmiyorum doktor değilim sonuçta yanlış bir bilgi senin veya çocuğunun sağlığını daha çok etkileyebilir önemli konularda lütfen doktorunuza danışın
Poyrazmom0 minelmom cevap verenler vermiş zaten ama kimseye de geri dönüş yapmamışsınız. Bu arada benim arkadaşımda da yumurta tembelliği vardı. Kadın doğuma gitti tedavi ile halledildi yani. Size de tavsiyem bir doktora görünün
Deletedmom_897 minelmom Gecmis olsun öncelikle ama serzenişiniz yersiz en başta. Açtığınız konu hakkında bilgisi olan kişi sayısı cok azdır mesela benim tek bir fikrim bile yok .Hassas bir konu özellikle kimseyi zan altında bırakmayın açılan postlari da eleştirmeyin artık kim ne açmak isterse açar
alinmom Her konuda aynı ilgi beklemek mümkün değil, burası sonuçta farklı bakış açıları olan insanların olduğu bir platform. Sağlık soruların cevapsız kalması senin sorunun önemsizliğinden değil, denk gelmesinden kaynaklı.