3kedili2bebekli merhaba ben de bu kış ilk defa kullanacağım E-bebekten 1 tog aldım şuan aksamlari serin oluyor gerçekten ve oda sıcaklığı 20 derece, aslında normal bi sıcaklık ama bu sabah tulumu çıkarırken fark ettim ki bacakları serindi altinda tek sıfır kollu zıbınla giydirmistim. Acaba üşüdü mu altina bi kat daha ince pijama mi giydirmeliyim? Bu gece öyle giydirdim bu sefer de terler mi acaba diye endiseliyim. Doğalgazımız merkezi sistem olduğu için daha açılmadı, açıldığında oda sıcaklığı 22 23 derece falan oluyor diye ben de 1 tog almıştım yeterli diye