Damlaemir-04 sağdığım gibi içireceksem eğer ısıtmıyorum 4 saat oda sıcaklığında Durabiliyor o şekilde içirebilirsin demişti doktor ama ben yinede kaloriferin üstüne koyuyorum buzdolabına koyduysam eğer su kaynatıp kasenin içine koyup biberonuda içine atıyorum süt ılındıktan sonra veriyorum kendinizi ilk sağdığınızdaki sıcaklığı elinizin üstünde bir deneyin buzdolabından çıkan sütüde o sıcaklık kadar ısıtın