merhaba bunu yazarken ağlayarak yazıyorum artık sinir hastası olucam oğlum 2 yaşına girecek ve sürekli sinirlendiği ağladığı zaman kafasını yere defalarca vuruyor güzellikle söylüyoruz olmuyo hafif kızarak söylüyoruz iyice sinirlenip kafasını kıracak gibi vuruyo korkuyorum bişey olacak diye ya engelleyemiyorum bunu bana vuruyo babasına vuruyor ve vurucak kıracak hiç birşey aileden görmedi eşimle hep yanında sarılırız güzel örnek olmaya çalışırız aslında ama sürekli bi vurma eyleminde ve kendimi gerçekten çok yetersiz bir anne hissediyorum ona iyi bakamadığımı benim yüzümden böyle olduğunu düşünüyorum bir ara ben de televizyon açmıştım ama açmaz olsaydım lanet gelsin bir video var ve sürekli onu istiyo sürekli o videoyu taklit ediyor onun için ağlıyo dikkatini başka yöne çekmeye çalışıyorum ama telefonu görünce bırakmıyor ve sürekli aklından çıksın diye parka götürürüm başka yerlere götürürüm ama aklından çıkmıyor hiç izletmiyorum da ne yapmam lazım pedagog yardımı mı almam lazım sinir hastası olucam yakında gerçekten sabrım bitmiş durumda