Eski9 Merhabalar sezeryan yerinin sol kasik bolgesinde yanmali agri oldugunu sormustum sizlere kitle görülmüştü tomografide bugun ultrason sonucu sezeryan endometriozis olduğunu öğrendim cerrahi olarak cikarilacak sanırım bu durumu yasayan varmi ?
carpediem___ Eski9 bende de yaklaşık 2 yıldır tam aynı bahsettiğinz yerde var banada 2 seçenek verildi ya tekrar hamile kal sezeryanla doğumda çıkarılır yada ameliyat günü verelim gel alalım denmişti ağrıyı her ay çekiyorum ama ikisinede cesaret edemedim
Eski9 sevdenurnur kac cm sizinki acaba ameliyat şart dedi mi doktor. Ben bir doktora sordum alinmasi gerekir yoksa büyümeye devam eder dedi tekrar kadin doguma muayene olmadim tabi henuz. Genel cerrahi icin gittigim tomografide cikti bu
Eski9 carpediem___ merhaba epey olmuş son durumunuz nedir ben tekrar baktirmadim ama biraz büyüdü sanırım daha büyük geliyo elime