Bebeğiniz kaç aylık ?
Benim de göğüs ucım hiç yoktu doğduğunda 2. Gün taktık çokda severek emdi silikonla 5 aylıkken yavaş yavaş bıraktı..
Doğduğunda çok zoruma gitmişti evet onu steril etmek kullanmak biraz zor bende sütüm onunla gelmiyor gaz yapıyor diye kafama takıyordum ama şimdi anlıyorum ki gayet de fazla fazla geliyormuş silikonla yada silikonsuz önemli olan anne sütü alması onu yakmayınca da ağlıyor huzursuz oluyor emmiyorsa ve küçükse zorlamayın büyüdükçe zaten kendileri istemiyor bence.