selmagokk Ben ilk iki üç ay kendim yapamadım gelenlere, su böreği aldığımız bir yer var oradan börek alıyordum yanına da ya baklava ya ekler gibi bir tatlı, evde de patates salatası yapabilirsen onu yapıyordum. Bence böyle bir şey yapın, yormayın kendinizi.