Kizlar bugun annemle telefonda konusurken teyzmn gelinini sordum nasil olmus kilo vermismi dedim annnem evet dedi cita gibi olmus bir sen boyle kutuk gibi kaldin dedi. Cok zoruma gitti diyete girecegim inadina cok basenlerim var baya genis yani 83 kiloyum boyumda kisa 1.60 gercekten kutuk gibi duruyorum diyet icin yag yakici.onerisi olan varmi