hassasanne3 Çok vicdan azabı çekiyorum etkilerini okudukça delirdim resmen. Başına gelen var mı ne yapmam lazım etkisi nasıl azalır bilen var mı ? (7 aylık)
oncul hassasanne3 insta hastalanmayan çocuk hesabında bunla ilgili yazılar ve tomografi sonrası nasıl beslenmeli içerikler var bakabilirsiniz
Tazeanne68100 hassasanne3 benmde o aylarda çekildi bi ara ama doktor bi sikinti olmaz dedi emzirmemi söyledi yataktan düşmüştü
hassasanne3 Tazeanne68100 yaa geçmiş olsun ilerleyen zamanlarda sorun olacağını söylüyorlar Allah muhafaza bir şey yasamadiniz inşallah
cnngkdmr hassasanne3 ilk bi 2 3 saat gözlemleseydiniz şiş morluk gözlerde kayma ağlama vs yoksa normalse tomografiye gerek yoktu aslında benim kızımda yataktan düştü 2 saat baktım bi sıkıntı olmayınca hastaneye falan götürmedim
Tazeanne68100 hassasanne3 şuan 1.5 yaşında bi sorun yaşamadım çok şükür 2 kelimelik cümle de kurmaya başladı göz vs muayenesinde de bjset çıkmadı yada başka bi sorun 1 ay sonra da bi rutin kontrolü var yinede bide soracam