kimseyi çağırmak zorunda değilsiniz ,ben olsam öncelikle 50 kere laf anlattığım ve hala anlayışsız bir şekilde “geliyim geliyim “diye tutturan biriyle arama mesafe koyardım,kaç kez söylenmesi gerekiyor yani ya ,müsait olsan uygun olsan zaten çağırırsın ,zaten anne bebekle uğraşmaktan müsait olmuyor bir de milletin derdini nazını çekiyor bu bizim ülkemizde var sadece herhalde, iğrenç bir anlayışsızlık cidden , bebeğim 13,5 aylık kimseyi bebek görmeye almadım en başından beri , kimsenin keyfini edemem benim derdim başımı aşmıştı zaten hiç kendinizi kötü hissetmeyin bebeğim rahatsız oldu kimseyi kabul edemiyoruz uygun zamanda ben seni davet ederim yazın erteleyin, ben millete normal çaya kahveye çekinirim bunlar el kadar bebeğin peşine düşüp duruyorlar ay sinir oluyorum şu topluma