semao0668 Arkadaşlar bebeğimin göz kapağının üstüne 1 damla sap simblex damladı elimle sildim sonra mendille sildim 2 gündür kızarık gözün içi bi sorun yok sulanmada yok sadece etrafı kızarık birşey olur mu napmam lazım
asilmert semao0668 benimde bebeğimin gözüne kaçmıştı birşey olmamıştı su ile yıkayın bebeğinizin yüzünü