dilarakrt Kızlar bazen kötü beni üzecek seylernolsa post açsam altına okadar güzel yorumlar yapan insanlar var ki onlar iiy ki var gerçek hayatta da mı böyleler biliyorum keşke hepsiyle tanışsam bazıları var ama ateş püskürüyor etrafına 🤣🤣🤣
12betul dilarakrt Binlerce kişi var herkes aynı olamıyor maalesef 😅 Ama bir sürü iyi niyetli insan var iyi ki varlar 🥰
[silindi] dilarakrt bazı insanlar çok kibar ve pozitif yorum yapıyor yani acıyı bal edip söylüyorlar. Çok nahifler. Bazısı da ben dobrayım açık sözlüyüm adı altında her başlıkta herkese verip veriştiriyor. Yani hayatta her şeyin en doğrusunu onlar biliyor. Her şeyin en iyisine sahipler. Sürekli eleştiri halindeler. Üslup çok önemli gerçekten.
dilarakrt [silindi] ben kısaca onlara patavatsiz diyorum gerçek hayatta görümcem öyle açık sözlüyüm diyor diyorum sen oatacatsızın tekisin 🤣🤣