Merhaba, 3.5 ay önce doğum yaptım. İlk 2.5 ay baya iyiydim ama son 1 ay anksiyete yaşıyorum. Bir gece acilede gittim. Göğsümde saniyelik yanma oldu. Ekg kanlar temiz cıktı. Şuan ara ara devam ediyor bazen yüzümün bir tarafı , köprücük kemikleri, iki göğsümün ortası, bazen sol kolum ama bütün bir sekılde değil mesela sadece kolumun üst kısmı bir alanı gibi bölgesel. Tekrar beni acile götüründe demek istemıyorum kendi içimde çözmeye calısuyorum. Sezeryanla ilgili anesteziyle ilgil olabilir mi diyorum yada hormonlardan mı henüz adet olmadı m emzieiyorum . Kalple ilgili mi diye insann aklına gelıyor tabi ama asla ağrım nefes darlıgım vs bişey yok rabbime bin şükür. Neyle ilgildiir sizce