Ben yaptırmadım. Riskli bir durumum yoktu; kilom normal, beslenmem düzgün, kötü alışkanlığım yok, hareketliydim.
Benim doktorum da yaptırmamı söylemişti ancak ben karar verme aşamasındayken süreyi kaçırmıştım. Bana göre iyi de oldu. İnsülin direnci gelişmişti ve bu nedenle gebelik boyunca beslenmeme çok dikkat ettim, sık sık insülin değerlerime baktım. Herhangi bir tehlike oluşmadı. Dr. Ümit Aktaş’ın videolarını dinleyebilirsiniz karar vermekte zorlanıyorsanız.