patilikahkaha Deri altı implant daha mantıklı geliyor bana spiralle hamile kalan çok var. Ama yine de görüşlerinizi merak ediyorum. Bir de ikisinin ücretleri ne durumda?
gokce_yekta patilikahkaha spiral kullanıyorum memnunum kanama vs yapmadı geçen sene özel de 1500 e taktırmıştım
gulsimacansu58 Spiral berbat bişey ya ben Bi taktırdım pişman oldum geri çıkarttırdım çok sürmeden adet düzenimi bozdu kanamamı çogalttı.
Gamzeeguneey Merhaba yorum yazanlara genel olarak soru sormak istiyorum hormonlu mu kullanıyorsunuz yoksa bakır mı taktırırırken acı oluyor mu bir de hormonu psikolojiyi bozuyormuş diyorlar tecrübesi olanlar yazabilir mi