mamado dumancagla 5.5 ayda yoğurtla başladık gerisini anlatmak istemiyorum çünkü çorbaya döndü hala çok yemiyor 😭
organikirmik dumancagla 5. Ayda yoğurtla başladık. Yoğurt kabak patates havuç elma armut peynir yumurta sarısı zeytin kıyma pirinç bulgur soğan sarımsak diye gittik
melindababy dumancagla 5 ay 8 günlük dr önerisi ile tadımlara başladık yoğurt ya da sebze neyşe başlamak isterseniz diye bize bıraktı dr ben yoğurtla başladım zaten bebeğim kabız doğal probiyotik diye 3 gün bitti bile çok sevdi yoğurdu ama hala kaka yapmadı ben probiyotik diye umutluydum😂🩷 hepimize bol şans bu ek gıda da🧿
dumancagla organikirmik peki şu an yemesi nasıl ayırt ediyor mu tadıma başlamayan çocuklar ilerde yemesi zayıf oluyor diyorlar
melindababy organikirmik hahah😅 ben sana yazdım bana cevap vermedin ya colex işe yarıyor mu diye sormuştum aynı durumdayız diye bende bekledim bekledim geçen gün aldım 😅
emooo Tadım başlamadım 2.aydayiz çünkü daha ama birşeyler yerken dokunabilecegi birseyse dokunduruyorum koklatiyorum. Her durumda kucağımda olduğu için koku ve dokusuna hem alışsın istiyorum hemde gelişim açısından
organikirmik dumancagla yiyecek çocuk her türlü yiyor yemeyecek, seçici çocuk yemiyor ya ben tadımla alakalı olduğunu sanmıyorum onun açıkçası
dumancagla organikirmik ben 6 aya kadar beklemek istiyordum korkuyorum boğazına atakılacak diye öyle söylediler 🙈
melindababy dumancagla henüz bişey diyemem ama iyi gidiyoruz daha 4. Gündeyiz 😅ilk kez kabak denedik bugün haliyle ilginç geldi bi çay kaşığı falan tattırdım yine de yarın öbür gün devam siz kaç aylıksınız başlıcak mısınız
organikirmik dumancagla bizim doktor geç kalıyoruz 6. Ayda başlayınca dedi. Neye geç kalıyoruz bi fikrim yok 😅 güvendiğim bi doktor olduğu için başladım 5′te ama bence erkendi hala.
Masalbebee dumancagla çok boğazına kaçacak diye korkmayın ben ilk oğlumda öyle yaptım korktum taneli şeylerde vermedim hep blendırdan geçirdim şimdi herşeyi seçiyor yemiyor yemekleri taneli çorbaları asla içmez 3 yaşında şuanda 1 aylık kızım var ona ek gıdada herşeyi yedircem yemek yemeyen çocuk kadar zor çocuk yok bence
emooo dumancagla ne güzel az kalmış sizin tadimlara artık bebeklerde sofrada ağız sapirdatarak belli ediyor hazir olup olmadığını kolaylıkla sağlıklı iştahlı ilerlemesi dileğiyle 😍
dumancagla organikirmik sosyal medya da Osman hoca var ya doktor o şey diyor ömür boyu yemek yiyecek zaten niye acele ediyorsunuz ondan kafam çok karıştı 😂
organikirmik dumancagla E tabii. Hevesi varsa abartmadan başlanabilir yine de ama kaçan giden yok öyle düşünmeyin 🥹 bir de alışamıyor diyenlerin sonraki hamlesi tuzlu şekerli şeyler vermek oluyor aman aman
dumancagla organikirmik doğru söylüyorsunuz yok ben tatlı abur cubur vermeyeceğim bunu direteceğim çünkü yeğenim ondan başka bir şey yemiyor neredeyse onunla karnını doyuruyor çok seçici ona dikkat etmeye çalışacağım eşimde destekliyor bu konu da
organikirmik dumancagla en iyisi. Bir arkadaşım var sürekli “zaten yediği ne ki” diyerek çocuğa hep tuzlu şeyler veriyor. Yediği ne ki ama midesi de ne ki bu çocuğun :)) onu hesaplamıyor hiç