30-01-m Ben de doktorunuzun önerisi ile 5. ay gibi başladım tadımlara. Doktor liste vermişti, biz üç gün kuralı ile ilerledik. Listemiz şu şekilde idi, yoğurt, tuzsuz peynir, sonra haşlanmış mevsim sebzeleri, yeşil kabak, bal kabağı, avokado, patates, havuç, tatlı patates vardı. Ardından meyvelere geçtik, muz dışındaki meyveleri de haşlayarak tattırdım, muz, mürdüm eriği, kayısı, elma, armut vardı. Sonra pirinç, yulaf ve irmik lapaları yine üçer gün. En son yumurta sarısı. Bu şekilde listedeki her ürünü tek tek ve art arda üç gün, 3-4 çay kaşığı olacak şekilde tattırdım, zaten iki ay kadar sürüyor bu şekilde tadım süreci. Tadım tamamlandıktan sonra 6. ayı da geçmiş oluyor. O zaman denediğim ürünleri karıştırarak, sebze çorbası, irmikli meyve gibi vermeye başladım. Tabi bizim o dönemin mevsim meyve sebzeleri ne göre idi liste, değişkenlik gösterir mevsime göre.