Kızlar çocuğuma burası çıktığı halde yazdırmaktan vazgeçecektim o kadar kötü yorumlar görmüştüm ki. Tuvalete asla öğretmen girmiyor, kabinin dışında bekliyor. Atletlerini sokmaya bile yardım etmiyorlar. Daha benim oğlum üç yaşına yeni girecek bunları yapamaz diye düşünmüştüm. İşte durmuyorsa hemen kaydı siliniyor diye yorumlar vardı. Durmayan çocukları kademeli kademe ile alıştırıyorlar 1 saat 1,5 saat şeklinde.
Aksine o kadar güzel yönetiyorlar ki benim oğlum benden asla ayrılmayan bir çocuk maşallah diyim bir haftayı iyi bitirdik. Yaklaşımları çok güzel, çocuğum eve kıyafetleri tertemiz bir şekilde geliyor eşofmanın ipini bile bağlıyorlar. Tuvalete öğretmenle oturtuyormuş çocuklar isterse tabi.
Ben çok memnunum eğer düşünen varsa gözü kapalı yazdırabilir seneye. Hiç bahsedildiği gibi katı değiller