Merhabalar,
Özel aşı zamanımız yaklaştı doktorumuz 3.ayda rota ve menenjiti ilk dozunu yaptırmamı söyledi. Sizler nasıl yaptırdınız.
Doktorum aynı gün hem rota hem menenjitin NİMENRİX ve BEXERO olan ikisinide aynı anda yapılmasını istedi. Ikindi dozunu ise aynı şekilde 5. Ayda yaparız dedi. Bu da çocuğa çok ağır gelir diye düşünüyorum. 3 ve 5. Ayda NİMENRİX ve rotayı. 7. Ve 9. Aylarda da BEXERO yaptıran arkadaşlarım var bu daha mantıklı geldi bana. Sizler nasıl yaptırdınız?