ertug57 bence onu zamanla kavrar, henüz küçük. Tabi su içmek istememesi problem. Biberonla içiyorsa biberonla verin hiç içmediği zamanlar. Kızım gece uyandığında biberonla içiyor.
Elinizdeki alıştırma bardağının sistemi de öyle mi bilmiyorum ama Munchkin’de çektiği, daha doğrusu üst dudağını değdirdiği kadar akıyor, değdirmezse akmıyor. O yüzden fazla bir su akışı yok.