Kızlar biz sariliktan yattık hastaneye 5. Gün kızımın göbeği düştü sanırım ışıktan oldu sonra Dr kontrolüne gittik orada ki kabuk gibi birşeyi kaldırdı altından sıvı geldi oraya ilaç sürdü yarın banyo yaptira bilirsin dedi ama orası biraz kapanır gibi oldu sonra farkettim ki hala irinli gibi zibini falan da batıyo yikayamadim da kontrol tekrar önümüz cuma basına gelen varmı ne kadar sürede iyileşti banyo yapsa sıkıntı olur mu doktor kendi kendine kuruyacak dedi ama kuruma falan Yok