hilalpak Hayatımda ilk defa bu ay ara lekelenme yaşadım dün ilk kahverengi geldi sonra kırmızı bugğn yok adetime 13 gün var çok endişe ettim
humeyrasm hilalpak benimde sık sık olur.. kist sebep olabilir demişlerdi varmış gerçektende şimdi yine başladı 2. Doğumdan sonra. Ama kontrole gitmedim
Nsrn1 hilalpak benim spiralim var o yüzden neredeyse her ay yaşıyorum ara lekelenme. Adetim uzun sürüyor kanamamı attırıyor ama çıkarttırmak istemiyorum.
hilalpak simseklivekalpli hayır yok geçen ay da tam ortasında kahverengi leke yaşadım o ilkti şimdi de böyle oldu 2 aydır aşırı stresliyim bu mu yaptı diyorum
humeyrasm hilalpak kusura bakmayın uygulamaya giremedim geç cevap veriyorum.. az az pembe hafif kırmızı geliyor kahverengi olduğu da oldu. 1 2 gün sürüyor
tomrisinizi hilalpak ikinci doğumdan sonra iki kez yaşadım ben de hatta doğru düzgün adet bile olamadım doktora gittim kist yok bebek yok emzirmeye bagliymis
hepyerdeyizz hilalpak ben iğne olmuştum üç aylık ve iğne etkisi bittikten iki ay sonra bile lekelenmem vardı dün kesildi 10 gün arayla ikijezadet oldum 🙄 bebiş totosu gibi belziydim hep
[silindi] hilalpak benim hamilelikten önce öyle oldu 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim, bide doğumdan sonra adet düzene girmemişti bir ayda 2 kez olmuştu sizin durumunuz hangisine yakın bilmiyorum ama hayırlısı olsun inşallah ❤️
nurzenkin hilalpak emzirme döneminde normal olabileceğini söylemisti doktorum süt hormonu etkiliyormus iki kere yaşadım sonra geçti
humeyrasm hilalpak etkiliyor evet neredeyse 10 gün geçtiği oluyor. 2 3 ayda bir ara kanama oluyor maalesef