iclalalyanak Merhaba sevgili anneler. Ek gıda döneminde zaman zaman bebeğimin aşırı gazı oluyor çok çok ağlıyor. Bu dönemde gaz damlası ya da şurubu kullandınız mı? Önerileriniz neler?
organikirmik iclalalyanak kullanmadım ama arada düşünmüyor değilim. Bağırsakları katı gıdaya alışırken muhtemelen biraz zorlanıyor