Günlerdir çok garip bir şeyler yaşıyoruz. İlk olarak cuma gecesi cumartesi sabaha karşı kusmaya başladı ve cumartesi öğleye kadar aralıklarla kustu. Doktora götürdük herhangi bir hastalığı bulgusu yok yediği bir şey dokunmuş dedi. Daha sonra kusma kesildi az uz yemek yedi. Pazarı da öyle atlattık. Pazartesi sabahı uykusunu alamamış bir şekilde kalktı baygın baygındı. Uykusuz kalmıştır dedik kreşe gitti. Kreşte sabah pek bir şey yememiş ama öğlen yemiş sonra 15.00 gibi aradılar ateşi çıktı diye 38.2 ye kadar çıkmış. Ben gittiğimde 37.8 di. Hemen tekrar doktora götürdük 36.7 ydi doktora gittimizde. Doktor yine tüm kontrolleri sağladı hiç bir sıkıntısı yok dedi. Takip edeceksiniz dedi. Gece uyuttuk bir saat sonra ağlama sesine uyandım bir gittim. Küsmüş yine ve ishal şeklinde kakasını yapmış. Ateş yok bir daha da ishal şeklinde kaka kusma olmadı. Ben ne yapacağımı şaşaırdım. Böyle yaşayan var mı