Resım atamıyorum ama şöyle düşünün sezeryan dıkısınızın üzerine hafıf sarkan gobegınız varya aynada bakınca sol taraf daha assada sağ taraf yukarıda yanı bır taraf toplamış dıger taraf hafıf sarkık başına böyle bısey gelen varmı 3 ay oldu bugün tam doğum yapalı öyle kaldı karnım erıdıkce tek taraf hep farklı duruyor dr bısey olmadığını kılo verdıkce gececegını söylüyor ama başına gelen varmı acaba Resım cektım ama atamıyorum buradan