gulsenn1 Bebeğim mama yedikten sonra kusmuyor kussa da az kusuyor ben emzirince ne varsa çıkarıyor çok ve fışkırarak kusuyor bu durumu yaşayan var mı sütüm de gaz vs bi sorun mu vardır acaba
aysyvzz gulsenn1 bugün aynı şeyi yaşadım 3 kez kustu ve ateşi çıktı şimdi de :( artık emdikten sonra kusmuyor ama aşırı iştahsız yarın doktora gidicem hatta
gokceadenin_annesi gulsenn1 reflü olabilir eğer aşırı kusuyosa ilk kızımda vardı emzirdikten sonra gazını çıkarmak için omzuma kaldırdığımda baştan aşağı kusmuk oluyodum
TalentedMom gulsenn1 anne sütü Daha yağlı ve besleyici fazla emiyorsa fazla emdiğin kusuyordur bebekler doyduğunu anlamıyorlarmış Ondan olabilir reflü olsa mamada da kusardı doktor tabi daha iyi bilir sormak lazım
gulsenn1 aysyvzz geçmiş olsun bizim ateş yok ama doğduğundan beri benim sütümle kusuyor artık emzirmeye korkar oldum
gulsenn1 gokceadenin_annesi evet öyle oluyor bizim de sadece mama da değil hatta mama yiyince bazen kusmuyor bile beni emerse anne sütü alırsa kusuyor acaba sütümü beğenmiyor mu diye düşünüyorum
gulsenn1 ayliz4555 emziriyor musun sende yoksa sadece mama mı herkes sütünden dolayı kusuyor diyo bana
gulsenn1 TalentedMom mama da da kusuyor ama bi yudum gibi beni emince ne varsa gidiyor doktora sorucam aylık kontrolde artık
gulsenn1 ayliz4555 benimde öyle ama sanki ben emzirince sütüm zarar veriyor gibi öyle bi kusma bazen fışkırır şekilde kusuyor bazen mamada da süt de de
karantomom ayliz4555 bebeğinin reflüsü olabilir. Aynı dertten muzdaribiz. Bebeğimin hem reflüsü var hem de gazlı bir bebek. İlaç tedavisine başladık şuan. Aynı zamanda reflü maması kullanıyoruz. Şimdi çok çok daha iyi.
gulsenn1 karantomom sanırım bizimde öyle bugün hem kakası sıvı hem kusuyor üşüttüm mü diye düşündüm ama dikkat ediyorum ishal değil belli ama hepsi üst üste geliyor ne düşünceğimi şaşırdın artık
karantomom gulsenn1 seni o kadar iyi anlıyorum kiii ilaç tedavisine başlayana kadar 3 tane doktor değiştirdim. Kusuyor lafını her söylediğimde reflüsü var kusabilir diye geçiştirdiler. Nerde yanlış yaptığımı düşünmekten ve bebeğimin o hale gelmesinden çok yorulmuştum.
gulsenn1 karantomom bebeğim henüz 58 günlük ilaç verirmi doktor bilmiyorum gaz için bile damla vermiyorlar