arzu343437 Selam bebeğimin 38 ateşi vardı Calpol verdim uyudu 37 düşmüş.kolsuz zıbın giydirdim . Altına ince eşofman bisey giydireyim mi
elisa2705 arzu343437 Alt bile fazla bence sadece zıbınla yatmalı Dr bize gün aşırı yıkayın demişti ateşi olunca geçmiş olsun
ikibaloglanannesi arzu343437 Geçmiş olsun. Sadece zıbınla yatırın. Benim iki oğlumda 2 gündür hasta ince sıfır kol zıbın ile yatıyorlar. Duşa sokun. Ara ara kontrol edin ateşini.
arzu343437 elisa2705 teşekkür ederim saolun evet ateşten korkuyorum ben de uyku tutmuyor o yüzden bakıyorum ara ara
ozdenizzz @“arzu343437”# sadece elleri ve ayakları buz gibi geri kalan her yeri sıcak mı yoksa tüm vücudu ateş mi?